Stallet

Hahahaha Sanne är ju bara för rolig.
När jag kom till stallet hade de precis tagit in hästarna så de var ju lite blöta. Calle har dock halstäcke så det är ju skönt! Riktigt skitväder det är idag och det ska komma minst 2 dm snö. Jag som trodde snön var på väg bort? Jag vill ha vår NU!
Jag jogga Calle somsagt i ridhuset och han var äckligt fin idag! Jobbade honom lång och låg så han får använda ryggen ordentligt och sätta under sig. Krävde inte mer än så, red igenom honom lite lätt. Han känns mycket fräschare sen han blev behandlad. Fin heZt. Efter ridpasset myste jag lite med min speciella prins, tror han uppskattade det. :)
bild från provridningen. herregud vad fula stövlar jag hade haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0