Slipper!

Slipper simningen då det inte går att ta sig dit, sååå sjukt soft! Det betyder att jag även kan plugga på svenskaprovet så jag inte får IG rakt av. Jag är världens största badkruka och hatar att bada, usch! All busstrafik är även inställd, haha kul! Ska väl vara glad att jag bor mitt i stan. Mindre kul att jag KAN ta mig till skolan medans som bor ute på landet missar svenskaprovet. Kanske har jag turen på min sida och min lärare är förnuftig och skjuter fram det!
Hoppas bara att mamma vågar köra ut till stallet, annars får väl Per göra det. Alla bussar i Södertälje är ju inställda. Jag vill till stallet så jag kan rida på min fina prins!
Vi hörs lite senare, ska plugga!

Gran Canaria med min bästavän Therese, bästa kvällarna i mitt liv! Denna pappersros fick jag av nån gangster som bjöd oss på dricka haha! Black love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0