gårdagen

Ledsen för mindre bra uppdatering mot kvällen men hade inte tid! Vid 12 drog jag och Hannah till Mickan och bakade. Det blev en "god" kladdkaka med vitchokladbitar i. Kan inte riktigt säga att vi kan baka om jag ska vara ärlig, men det viktigaste är väl att det är ätligt?! Sen plockade mamma och Per upp mig så åkta vi till stallet. Calle var superfin även idag och jag red lite mer krävande  med tempoväxlingar och mixa lite med formen men det var fortfarande mest lång och låg då det är så han ska mest gå nu förtiden för att kunna bygga upp muskler i ryggen och baken. han var lätt i handen och tog ett fint stöd och gick kvar i samma tempo och form trots att jag lätta på tyglarna. Fin Hest!
Sen när jag kom hem var det bara att hoppa in i duschen och fixa sig då jag drog ut och va först en stund hos Mickan sen drog jag vidare med Hanna till Café 60 där vi hängde ganska länge, sen gick jag till en god vän. Kom hem vid 2 och däckade! Trevlig kväll med andra ord, har även kollat på hockey för första gången i mitt liv. Det enda roliga var väl när de började slåss. Jag tänkte dock varför de inte kan ta av sig kläderna som fotbollsspelarna! Hört att hockeyspelare är ganska mysiga.
Mot stallet nu puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0