Baresso och snuskigt tjejsnack

Nu är jag äntligen hemma! Jag drog till Mickan och vi hade det trevligt. Hon visade sina grymma skillz när det gäller musik och den bruden kan tamigfan sjunga! Superfint. Efter att vi chillat ett tag gick vi till Baresso och käkade middag. Vi tog båda två samma sak - pasta med oxfilé och gräddsås. Sååååå gott! Jag tog självklart en chailatte, jag tycker dock att Expresso House chai är mycket godare. Farligt att jag bor 2 min från EH. Börjar bli dyrt! Medans vi käkade snackat vi om allt och snuskiga grejer haha! Jag berättar inte mer då det är väl kanske lite väl privat ;) Säger bara en sak: Smällt Chocklad. Ååååååååh, like! Efter att vi käkat tog vi en prommis på typ 15 minuter sen gick vi till 7eleven och jag käkade en mörk cookie och tog en varm choklad, som Mickan sen fick eftersom jag ville hem haha! Det enda tråkiga var att vi träffade WM som vi verkligen hatar då hon är riktigt otrevlig, bitchig och dryg. Så det blev lite skitsnack också. Inte konstigt, tjejer snackar alltid skit. Konstant. We are girls. Nu ska jag försöka plugga då jag har religionprov imorgon om romantiken och blablabla. Kan någon snälla ge mig lite motivation så jag orkar plugga? Just nu lyssnar jag på Bruno Mars - Talking to the moon.
Supersnygga Mickan. BTW,  hon söker en date till alla hjärtans dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0